Затурцівська громада
Локачинський район, Волинська область

Конкурс на заміщення вакантних посад

Затурцівською сільською радою оголошується конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування -  виконавчого комітету Затурцівської сільської ради:

 

1. Головний  спеціаліст гуманітарного відділу.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища педагогічна освіта  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, державній службі  не менше 1 року або в галузі освіти не менше 5 років; вільне володіння державною мовою; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача,вміння працювати з інформацією;орієнтація на досягнення кінцевих результатів;вміння вирішувати комплексні завдання;вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати; вміння працювати в команді; вміння ефективної координації з іншими посадовими особами та управліннями.

 

 2. Головний спеціаліст-бухгалтер.

 Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі  не менше 2 років, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 5 років; вільне володіння державною мовою; Вміння використовувати комп'ютерне обладнання, офісну техніку та програмне забезпечення,знання фінансово - бюджетного законодавства,  законодавства з питань бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності;

 

 3.Спеціаліст-бухгалтер.

 

Вимоги до кандидатів:громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, державній службі  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління або господарської діяльності не менше 3 років; вільне володіння державною мовою;знання фінансово - бюджетного законодавства,  законодавства з питань бухгалтерського обліку, фінансової та бюджетної звітності; вміння використовувати комп'ютерне обладнання, офісну техніку та програмне забезпечення

 

4. Провідний спеціаліст-фінансист.

Вимоги до кандидатів: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи в органах місцевого самоврядування  не менше 1 року, чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння державною мовою; вміння використовувати комп'ютерне обладнання, офісну техніку та програмне забезпечення; знання програми «АІС місцеві бюджети»; знання бюджетного кодексу.

 

5. Спеціаліст.

 

Вимоги до кандидатів:громадянство України,професійно-технічнаосвітаза освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста: стаж роботи в органах місцевого самоврядування не менше 1 рік чи стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років: ; вміння використовувати комп'ютерне обладнання, офісну техніку та програмне забезпечення;; вміння працювати на персональному комп’ютері в режимі користувача: вільне володіння державною мовою.

 

 

Документи, що подаються на конкурс:громадянство України,

1. Заява про участь у конкурсі;

2. особова картка (форма П-2 ДС);

3.декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік;

4. копія паспорта;

5. копія ідентифікаційного коду;

6. копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

7. копії документів про освіту;

8. копія трудової книжки;

9. дві фотокартки розміром 4х6 см.

10. Медична довідка

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається секретарем сільської ради.



« повернутися до списку оголошень